loading...
یاس دانلود | دانلود,بازی,عکس,انیمیشن و
nooraldin بازدید : 1415 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (7)

 

دانلود بازی کم حجم Police Supercars Racing برای PC

 

دانلود بازی Police Supercars Racing برای کامپیوتر

 

Police Supercars Racing یک بازی کم حجم جدید در سبک مسابقه ای است که برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. امروزه چون بازی های حجیم گرافیکی دیر به دیر به بازار عرضه میشوند بازی های کم حجم خیلی طرفدار بین کاربران پیدا کرده است و امروز قصد داریم تا بازی کم حجم گرافیکی با نام بازی Police Supercars Racing را برای شما کاربران عزیز در سایت قرار دهیم.داستان از این قرار است که در شهرها جرم جنایت زیاد شده است و پلیس ها معمولی توانایی مقابله با این مجرمان را ندارند و شما باید با ماشین ها سوپر اسپرت خود به مقابله با این مجرمان بپردازید.

یکی از نقاط قوت بازی Police Supercars Racing این است بازی دارای سبک های مختلف است و شما میتوانید ماشین های سوپر اسپرت دیگری را هم تست کنید و به عبارتی مراحل بازی تکراری نیست. در بازی Police Supercars Racing شما میتوانید با زدن کلید Ctrl سمت را چپ کیبورد لایی بکشید , همچنین با زدن دکمه Alt سمت راست کیبورد میتوانید آژیر خود را روشن کنید تا ماشین ها از سر راه شما کنار بروند. هم اکنون میتوانید بازی Police Supercars Racing را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 1040 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Joining Hands 2 برای PC

 

دانلود بازی Joining Hands 2 برای کامپیوتر

 

Joining Hands 2 یک بازی جدید در سبک فکری ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳  برای پلتفرم های Apple / PC / Android عرضه شده است. باز هم یکی دیگر از بازی های محبوب سیستم عامل اندروید برای سیستم خانگی کامپیوتر عرضه شد. بلاخره بعد مدت ها نسخه دوم بازی Joining Hands عرضه شده تا بازی بازهای پلتفرم های مختلف از آن لذت ببرند. داستان بازی Joining Hands 2 از این قرار است که در یک شب پرستاره Peablins های کوچک توسط توپ های آتش به گوشه ای از دنیا پرتاب می شوند.

اما حالا باید ببینید آن ها به کجا پرتاب شده اند؟ وظیفه ی شما در بازی این است که معماها , پازل های و اتصال دست های پیبلین ها به یکدیگر مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. در بازی ۸ نوع شخصیت وجود دارد که شما میتوانید با آن ها در بیش از ۱۴۰ مرحله به بازی بپردازید. همچنین در مواقع سخت بازی سیستم راهنما وجود دارد که میتواند شما را در بازی یاری کند. بازی Joining Hands 2 از گرافیک رنگارنگ و موسیقی متن زیبایی برخوردار است. هم اکنون میتوانید بازی Joining Hands 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 1712 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر

 

بازی Cloning Clyde یک بازی کم حجم است که توسط تیم سازنده جوان با نام NinjaBee طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در  بازی Cloning Clyde همانطور که از نام آن پیداست  همه چیز به شبیه سازی و کلاید مربوط میشود . در بازی کم حجم Cloning Clyde شما باید به عنوان شخصی که خود شبیه سازی شده و کلاید هستید در ساختمان Dupliclone که کارهای اصلی شبیه سازی موجودات و پیوند زدن آنها در اینجا صورت میگیرد به جستجو بپردازید و سعی کنید با استفاده از دستگاه های موجود و امکاناتی که در اختیار دارید خود به شبیه سازی و پیوند حیوانات مختلف با هم برپدازید .

الته در طول مراحل بازی Cloning Clyde  با موجودات عجیب و غریبی مواجه خواهید شد که تولید همین دستگاه ها هستند و ممکن است به شما صدمه بزنند که باید در برابر آنها از خود دفاع کنید . از ویژگیهای بازی Cloning Clyde میتوان به طراحی ۳ بعدی و خوب محیط , ۴۰ مرحله متنوع و جذاب بازی و همچنین حل معماهای مختلف در مسیر بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای معمایی و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Cloning Clyde برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 1370 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی مگامن MegaMan Unlimited 2013 برای PC

 

دانلود بازی مگامن MegaMan Unlimited برای کامپیوتر

 

بازی مگامن MegaMan Unlimited یک بازی کم حجم جدید است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Philippe Poulin ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است . اگر شما از افرادی هستید که بازی و کارتون مگامن را به یاد دارید میدانید که مگامن یک ربات است که به وسیله ی یک دانشمند رد آزمایشگاه ساخته شده است , او به افراد ضعیف تر و کم توانتر در مقابل بیگانگان دفعاع کمک می کند.

بازی مگامن در سبک سیاق بازی ها میکرو و سگا است و گرافیک آن به صورت هشت بیتی است . بازی MegaMan Unlimited به دست طرفدارانش طراحی شده و در سال ۲۰۱۳ به صورت رایگان منتشر شده است . هم اکنون میتوانید بازی مگامن MegaMan Unlimited را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

nooraldin بازدید : 458 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Goblin Defenders برای PC

 

دانلود بازی Goblin Defenders برای کامپیوتر

 

Goblin Defenders یک بازی کم حجم جدید در سبک استراتژیک Tower Defence است که در سال ۲۰۱۳ ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است .در بازی Goblin Defenders باید در برابر جن هایی که برای دستبرد به مخازن شما از زوایای مختلف حمله می کنند دفاع کنید همچنین بعد از چندین باری که جن ها حمله میکنند غول ها و رئیسان حمله میکن . شما باید بهترین استراتژی ممکن را برای ساخت برج ها محک و قوی و چیدمان آن ها داشته باشید.

در طول بازی Goblin Defenders هشت هیولا ویژه و پنج رئیس هیولا رو در رو می شوید که باید آن ها را نابود کنید. در بازی هر چقدر که به جلو بروید بازی سخت تر میشود و از هر طرف به شما حمله میکنند که شما باید با بهترین انتخاب برای آپدیت سلاح ها را انجام دهید تا بتوانید جن ها و رئیس هایشان را از پای درآورید. این  بازی از گیم پلی روانی برخوردار است و میتوانید شما را پای سیستم میخکوب کند . همچنین بازی از گرافیک کارتونی زیبایی برخوردار می باشد. هم اکنون می توانید بازی Goblin Defenders را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 366 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Underrail Alpha برای PC

 

دانلود بازی Underrail Alpha برای کامپیوتر

 

Underrail Alpha یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی است که توسط شرکت Stygian Software درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . داستان بازی Underrail Alpha بر میگردد به آینده ای دور که زندگی بر روی زمین خیلی سخت و غیر ممکن شده است و حالا بقیه انسان ها که زنده مانده اند  در ایستگا های را آهن ساکن هستند و ایستگاه های وسیع مترو آخرین سنگر گاه انسان ها است. بازی Underrail Alpha یک بازی نقش آفرینی است و شما باید در بازی کشف کنید و به مبارزه بپردازید.

این بازی داری گرافیک خوب و گیم پلی بسیار مناسبی است که میتواند بازی باز را برای ساعتها پای سیستم مشغول کند . همچنین شما میتوانید در بازی شخصیت مورد نظر خود را بسازید .  مبارزات در بازی  به نوبه خود مبتنی بر تاکتیکی است که با بهره گیری از سلاح، سپر انرژی، نارنجک، توانایی PSI و… میگیرید. پس اگر شما ه از آن دسته از افردای هستید که به بازی های نقش آفرینی علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Underrail Alpha برای PC را از یاس دانلود از دست ندهید.

nooraldin بازدید : 237 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی کم حجم Metal Dead برای PC

دانلود بازی کم حجم Metal Dead برای کامپیوتر

 

Metal Dead یک بازی کم حجم جدید و اعتیاد آور در سبک کمدی ماجراجویی اکشن فانتزی است که نسخه جدید آن در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Walk Thru Walls Studios برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . در بازی Metal Dead داستان فردی روایت میشود که در اثر خرابی ماشین و به طور ناخودآگاه وارد یک مرکز تحقیقات دارویی میشود اما در آنجا با اتفاقات عجیبی روبرو میشود و با موجوداتی شبیه انسان و نیمه جاندار با نام زامبی برخورد میکند که باید سعی کند هر چه سریعتر خود را از این مهلکه نجات دهد .

در بازی Metal Dead شما با دو شخصیت مختلف آشنا میشوید که یکی کاملاً دیوانه و مجنون و دیگری کاملا هوشیار و عاقل است که هر دوی آن ها خصوصیات مربوط به خود را دارند که در طول بازی با آن ها آشنا میشوید و باید … . بازی از گرافیک و گیم پلی روانی و خوبی برخوردار است که میتواند بازی باز را برای چندین ساعت مشغول کند . پس اگر شما از آن دسته افردادی هستید که به بازی های کم حجم در سبک کمدی ماجراجویی علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Metal Dead برای PC را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم از دست ندهید.

nooraldin بازدید : 1654 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کلاه قرمزی Teh Run2 برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی کلاه قرمزی برای کامپیوتر

 

بازی کلاه قرمزی یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیونی کشور عزیزمان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در همه سنین و اقشار جامعه دارد.امروز نیز ما از وب سایت یاس دانلود ، برای شما بازی کلاه قرمزی Teh Run2 آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است، را آماده دانلود ساخته ایم. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید.

داستان بازی کلاه قرمزی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد.شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود. اما با انجام “مشق روز” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در “مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید. امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

nooraldin بازدید : 228 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Cloudberry Kingdom برای PC

 

دانلود بازی Cloudberry Kingdom

 

Cloudberry Kingdom یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که توسط شرکت Ubisoft درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است .اگر از بازی های دو بعدی و سبک سوپر ماریو لذت می برید ، می توانید تجربه جدیدی از بازی های دو بعدی و گیم پلی ساده و روان آن را در بازی Cloudberry Kingdom تجربه کنید. داستان بازی Cloudberry Kingdom درباره ی فردی به نام باب است که به کشورش توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته و تا سرحد نابودی کشانده شده است در این بین شاهزاده دزدیده شده است حالا باید او بتواند همه دشمنان و تله هایی که برای او گذاشته اند مبارزه کند تا بتواند شاهزاده را  نجات دهد. پس اگر شما هم به بازی هایی در سبک سوپر ماریو علاقه مند هستید هم اکنون می توانید بازی Cloudberry Kingdom را از یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 239 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی God Of Blades برای PC

 

دانلود بازی God Of Blades برای کامپیوتر

 

God Of Blades یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت White Whale Games برای کامپیوتر شده است . بازی God Of Blades با یک داستان فانتزی شروع می شود و شما نقش یک جنگ جوی قوی را ایفا میکنید که برای نجات سیاره خود باید در مقابل نیرو های تاریکی که قدرتشان روز به روز زیادتر میشود و می بایست با قدرت نور با آن ها مقابله و نابودشان کنید.

در بازی God Of Blades انواع مختلف سلاح وجود دارد که شما با رفتن مراحل آن هر یک از سلاح ها آزاد می شود که میتوانید در مراحل دیگر از آن استفاده کنید . بازی دارای گرافیک خوب ۲ بعدی و گیم پلی جذاب است که با توجه به حجم کم آن از ویژگی هایی است که قطعا به چشم خواهد آمد . پس اگر شما هم به این سبک بازی علاقه دارید میتوانید فرصت دانلود بازی God Of Blades را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 473 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Minecraft برای PC

 

دانلود بازی Minecraft 2013 برای کامپیوتر

 

Castlestorm یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت ۴J Studios برای تمامی پلتفرم ها عرضه شده است . شما در بازی Minecraft می توانید به هرآنچه که علاقه دارید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند.

اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند . در کل بازی Minecraft یک بازی بسیار خوب است که میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را در این بازی پیاده کنید . هم اکنون می توانید بازی کم حجم Minecraft از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

nooraldin بازدید : 224 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم FootLOL 2013 Epic Fail League برای PC

 

دانلود بازی کم حجم FootLOL 2013 Epic Fail League

 یک بازی ویژه

 

FootLOL 2013 Epic Fail League یک بازی کم حجم فوتبال جدید و اعتیاد آور در سبک ورزشی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت HeroCraft برای پلترفرم کامپیوتر عرضه شده است .دوست دارید با تقلب بازی را ببرید؟ در بازی FootLOL 2013 Epic Fail League شما باید با استفاده از مین ، محافظ ها ، بشقاب پرنده ها ، گاو ها ، چسب و خیلی تقلب های دیگر برنده شوید. هدف در بازی FootLOL 2013 Epic Fail League تنها یک چیز است ، گل نخوردن از حریف حتی با فرستادن بازیکنان تیم مقابل رو هوا. این بازی یک بازی اکشن ، جذاب ، ورزشی ، حماسی و پر از شادی نشاط است.

ما به شما این قول را میدهیم که با بازی کردن FootLOL 2013 Epic Fail League یک بازی متفاوت را در زندگی خود تجربه خواهید کرد.در بازی تیم های مختلف و امکانات و مسابقات مختلف ،تورنومنت ها به چشم میخورد.  بازی FootLOL 2013 Epic Fail League با حجم کم و گرافیک جذاب و خوبی است . همچنین از گیم پلی روانی بر خوردار است . اگر می خواهید تجربه جدید و فانتزی از بازی فوتبال خنده دار داشته باشید فرصت دانلود بازی کم حجم FootLOL 2013 Epic Fail League برای PC را از یاس دانلود به صورت مستقیم از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 316 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Skeleton Pirates برای PC

 

دانلود بازی Skeleton Pirates 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Skeleton Pirates یک بازی کم حجم جدید و اعتیاد آور در سبک ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت BigFishGames برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی Skeleton Pirates یکی از بازی های محبوب در سیستم عامل آندروید بود که این بار برای سیستم عامل خانگی PC عرضه شده است. سبک سیاق بازی خیلی شبیه بازی محبوب plants vs zombies است که این بازی هم در اویل کار برای سیستم عامل اندروید روانه بازار شده بود .

درست است بازی شبیه بازی plants vs zombies است ولی در آن تغییراتی ایجاد شده مثلا به جای زامبی ها اینبار دشمن شما اسکلت دزدان دریایی و به جای گیاهان صندوقچه گنج، بشکه ها، بمب ، منجنیق و . . . می باشد. همچنین هدف شما در بازی Skeleton Pirates تغییر کرده که به شما پیشنهاد میکنیم خودتان این بازی زیبا را دانلود کنید . پس اگر شما هم یکی از علاقه مندان سبک بازی های کم حجم ماجراجویی هستید فرصت دانلود بازی Skeleton Pirates برای PC را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم دریافت نمایید .

 

nooraldin بازدید : 192 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Entropy 2013 برای PC

 

دانلود بازی Entropy برای کامپیوتر

| نسخه WaLMaRT |

 

Entropy نام یک بازی کم حجم فکری جدید است که در ژانر سینمایی جای می گیرد که در سال ۲۰۱۳  برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است . در بازی Entropy باید تمام هوش و فکر خود را برای پشت سر گذاشتن مراحل به کار بگیرید و سعی کنید با استفاده از فاکتورهای مختلقی مانند الکتریسیته , جاذبه , جرم و دما از مراحل دشوار بازی عبور نمایید . در بازی Entropy هر لحظه امکان افتادن شما در تله های مختلف و از دست دادن جانتان وجود دارد که معمولا در همه حالات میتوانید به عقب بازگردید و بازی را از نو آغاز نمایید .

از دیگر نکات مثبت بازی Entropy میتوان به خلق زیبای دنیایی سه بعدی و معماهای جذاب بازی اشاره کرد که قطعا هر بازیبازی را درگیر خود خواهد ساخت . بازی Entropy دارای گیم پلی بسیار جذاب و گرافیک معمولی است که شامل ۲۵ مرحله مختلف است که حدود ۱۰ ساعت گیم پلی را درون خود گنجانده است و میتواندی تجربه ای متفاوت را برای علاقمندان به عنوانهای فکری به ارمغان آورد . شما هم اکنون می توانید بازی Entropy 2013 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

nooraldin بازدید : 176 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Three Dead Zed 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Three Dead Zed 2013 برای کامپیوتر

 

Three Dead Zed  یک بازی کم حجم در سبکی بسیار جالب و جدید است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است. شاید شما هزارن بازی دیده و انجام داده اید که داخل آن زامبی وجود دارد, یا باید آن ها  را بکشید و یا از جایی و چیزی در مقابل زامبی ها محافظت کنید اما ایندفعه کمی  فرق دارد خودتان در نقش یک زامبی مخرب هستید . شما در بازی Three Dead Zed به وسیله پروژه Z.E.D ساخته شده اید و توانایی های زیاد برای تخریب دارید. در بازی Three Dead Zed یک پروژه ساخته شده هستید و بر خلاف هزارن زامبی دیگر شما باهوش , کمی دقیق , هستید .

در این بازی باید مداوم دنبال غذا بدوید تا از گرسنگی تلف نشوید. کارکتر این بازی که یک زامبی هست میتواند صحبت کند و ماموریت و سفارشات دیگر را دریافت نمایید . در نهایت پروژه Z.E.D به علت این که به یک سلاح بالقوه تبدیل شده اید و … پس اگر شما هم به بازی های کم حجم زامبی علاقه دارید فرصت دانلود بازی کم حجم Three Dead Zed 2013 برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم از دست ندهید.

nooraldin بازدید : 256 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Jewel Legends Atlantis 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Jewel Legends Atlantis برای کامپیوتر

 

Jewel Legends Atlantis نام یکی از بازی های جدید و کم حجم در سبک اعتیاد آور Match 3 است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Big Fish Games روانه بازار شده است . در بازی Jewel Legends Atlantis سفری به شهر رویایی آتلانتیس خواهید داشت و باید سعی کنید از تاریخ غنی این شهر رویایی سر در آورید و از رازهای سر به مهر آن پرده بردارید . بازی Jewel Legends Atlantis از دسته بازیهای Match 3 که نمونه های فراوانی از این دسته بازیها وجود دارد و در عناوین مختلف وارد دنیای بازیهای کامپیوتری میشوند .

در بازی Jewel Legends Atlantis باید سعی کنید با کنار هم قرار دادن ۳ و یا بیشتر آیتمهای یکسان در کنار هم آنها را نابود کنید و قبل از پایان زمان مرحله مورد نظر را به اتمام برسانید . تمام سعی شما در Jewel Legends Atlantis پشت سر گذاشتن مراحل مختلف برای ساخت بناهای عظیم در آتلانتیس خواهد بود . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم Jewel Legends Atlantis   را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

nooraldin بازدید : 185 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

Odd Planet Episodeیک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

nooraldin بازدید : 240 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Jimmy vs Zombies 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Jimmy vs Zombies برای کامپیوتر

 

Jimmy vs Zombies یک بازی کم حجم و جدید در سبک زامبی کشی است که توسط شرکت TOMAGameStudio در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است.  داستان بازی درباره ی پسری به نام جیمی است که این پسر با گیتار خود باید به جنگ زامبی ها در شهر خود برود و آن هار قتل عام کنید.شما باید در این بازی بدوید و با گیتار خود که به شکل تفنگ است از برج ها دفاع کنید و …

بازی Jimmy vs Zombies حداقل برای چندین ساعت شما را بر روی سیستم مشغول میکند و میتوانید ساعت استراحت شما را با آن پر کنید . در بازی Jimmy vs Zombies دوازده مرحله برای ارتقا دارد که برای ارتقا هر مرحله باید طلا بدست آورید. همچنین در این بازی آهنگ های راک اورجینال از خواننده های معروف وجود دارد . شما در این بازی بر اساس دستاوردهایی که بدست می آورید جایزه دریافت می کنید . اگر شما هم علاقه مند بازی های کم حجم هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Jimmy vs Zombies 2013 برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود به صورت مستقم از دست ندهید.

nooraldin بازدید : 200 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Micy Roll 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Micy Roll 2013 برای کامپیوتر

 

Micy Roll یک بازی کم حجم و جدید است که توسط شرکت Forsaken Pad در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است که می تواند با گیم پلی زیبا و سرگرم کننده خود تا ساعت ها بازی باز را سرگرم کند . در بازی Micy Roll شما یه گربه هستید که آرزو دارید به ماه قرمز برسید . در بازی Micy Roll شما مناظر هیجان انگیز، کشف دنیای جدید، غلبه بر موانع انجام میدهید تا در نهایت بتوانید به نوک کوه برسید و پرواز کنید به فضا.

در بازی Micy Roll جوهر به شما بال می دهد هر چقدر که بتوانید جوهر کسب کنید به سطح بالاتری از بازی میرسید. در این بازی ۴۸  مرحله دارد که هشت عدد از این مرحله ها پاداشی برای شما است . باید در این بازی ۱۰ مکان مخفی را اکتشاف کنید. برای رسیدن به آخرین مرحله بازی شما باید به دنبل چهار کلید مخفی باشید . پس اگر شما هم به بازی های کم حجم دو بعدی علاقه دارید دانلود بازی کم حجم Micy Roll 2013 برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم از دست ندهید.

nooraldin بازدید : 264 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم روبیک Magic Cube برای کامپیوتر

 

دانلود بازی روبیک Magic Cube برای کامپیوتر

 

بازی روبیک Magic Cube یا مکعب جادویی نام یکی از مکعبهای معروف رنگی روبیک است که ۶ وجه مختلف دارد . در بازی روبیک باید سعی کنید ۹ تکه مختلفی که در هر وجه قرار دارند به رنگ هم در بیایند و در کل ۶ وجه مختلف این مکعب ۶ رنگ متفاوت و یکدست داشته باشد . مکعب روبیک اولین بار در سال ۱۹۷۹ اختراع شده و تاکنون یکی از پرفروشترین اسباب بازی ها در بازار جهانی بوده که افراد زیادی از آن استفاده می کنند .

امروز یک بازی با نام Magic Cube برای دانلود آماده کرده ایم که اگر دسترسی به این مکعب ندارید می توانید توسط بازی روبیک هوش و توانایی خود را محک بزنید و سعی کنید در کمترین زمان ممکن مکعب را به شکل درست خود درآورید . اگر از علاقمندان به بازی های کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی روبیک Magic Cube برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 326 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Stand O Food 3 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Stand O Food 3 برای کامپیوتر

 

بازی Stand O Food 3 یک بازی کم حجم رستوران داری برای کامپیوتر می باشد. در بازی Stand O Food 3 شما مدیریت یک رستوران را بر عهده دارید که باید به مشتریهای گرسنه خود سرویس بدهید و با سرعت عمل و تهیه انواع همبرگرهای لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه آنها را تبدیل به مشتری دائمی خود نمایید . بازی Stand O Food 3 دارای ۷۵ مرحله مختلف است که با انجام آنها به صورت کامل و در زمان مناسب می توانید به ۳۳ جایزه ای که برای بازی در نظر گرفته شده است دست یابید و لذت آشپزی را بیشتر از گذشته تجربه کنید .

در بازی Stand O Food 3 بیش از ۳۰ آپگرید مختلف در نظر گرفته شده است که با خرید آنها میتوانید سرعت عمل و مهارت خود را در آشپزی بیشتر از گذشته کنید و با دادن سرویس به موقع مشتری خود را هیجان زده نمایید . اگر از علاقمندان به بازی های آشپزی هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Stand O Food 3 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

nooraldin بازدید : 210 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Armada Tanks برای کامپپوتر

 

دانلود بازی کم حجم Armada Tanks برای کامپپوتر

 

بازی Armada Tanks یک بازی کم حجم و اکشن نبر تانک ها می باشد که به زیبایی طراحی و ساخته شده و با وجود حجم بسیار کم ارزش بازی کردن را دارد . در بازی Armada Tanks دو ماموریت مهم در پیش دارید : یکی دفاع از مواضعتان در برابر دشمن و دیگری نابودی دشمن . ماموریتهایی که در عمل آسان نخواهد بود و مراحل نفس گیری در انتظارتان است . در بازی Armada Tanks که بیش از ۶۰ مرحله مختلف درون خود جای داده است باید به همراه تانکی که در اختیار دارید از پایگاههای نظامی خود دفاع کنید و دشمن را که با تاکتیکهای متنوع در حال حمله به پایگاه است را ناکام بگذارید .

با پیشروی در بازی Armada Tanks امکان ارتقای تجهیزات و سلاحهای تانک وجود دارد و می توانید دشمن را که در مراحل جلوتر با تعداد بیشتری به شما حمله ور میشود را نابود نمایید . از ویژگی های بازی آرمادا تانک می توان به حجم بسیار کم آن و صداگذاری بسیار خوب روی انفجارهای بازی اشاره کرد . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم Armada Tanks برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

nooraldin بازدید : 295 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر

Bird's Town PC Game

 

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!

nooraldin بازدید : 429 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود بازی جنرال Command & Conquer Generals v1

 

دانلود بازی جنرال Command & Conquer Generals v1 برای کامپیوتر

 

بازی جنرال یا بازی Command & Conquer Generals از محبوبترین بازیهای استراتژیک است که توسط کمپانی EA روانه بازار شده و تاکنون ۵ نسخه مختلف از آن منتشر شده است . بازی Command & Conquer Generals یا بازی جنرال از عنوانهای محبوب مالتی پلایر و گروهی محسوب میشود که یکی از پر استفاده ترین بازیها در گیم نتهای ایران محسوب میشود . در بازی جنرال شما میتوانید با انتخاب یکی از گروههای آمریکایی یا چینی و یا ارتش آزادی بخش جهانی وارد جنگ شوید و با تقویت ارتش و نیروی نظامی خود در مقابل دشمنان بایستید و آنها را ناکام بگذارید .

از ویژگیهای بازی جنرال میتوان به گرافیک نسبتا خوب و سه بعدی , قابلیت انتخاب ارتش دلخواه , نیروهای زمینی و هوایی و امکان انتخاب درجه سختی بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای استراتژیک و سری بازی Command & Conquer Generals هستید فرصت دانلود بازی جنرال Command & Conquer Generals 1 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

 

nooraldin بازدید : 228 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Ninja Guy یک  بازی کم حجم و اکشن جدید سال ۲۰۱۳ می باشد که بدلیل محبوبیت فوق العاده ای نسخه ی اندرویدی بازی ، تولید کنندگان به فکر ساخت نسخه ی کامپیوتری آن افتاده ند. بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحمانه ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که باعث سرگرم کننده تر شدن بازی می شوند .

داستان بازی Ninja Guy  از آنجا شروع می شود که شما برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی و قدرتمند ، باید یک غول Minotaur را شکست بدهید و برای این کار آماده می شوید ، پس از عبور از غول بازی ، و گرفتن نشان نینجا ، باید دشمنان بسیاری رو برو و آن ها را از پای در بیاورید .

در بعضی مواقع باید همزمان با بیش از ۲۵ دشمن مبارزه کنید و بر آنها پیروز شوید ! پس خود را برای یک نبرد جانانه آماده کنید . بازی گرافیک ۳ بعدی و زیبای دارد و شخصیت های بامزه بازی Ninja Guy نیز از نقاط قوت بازی به حساب می آیند . اگر به دنبال یک بازی اکشن و با حجم کم هستید ، فرصت دانلود بازی Ninja Guy 2013 برای کامپیوتر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم و از سایت یاس دانلود ، از دست ندهید .

 

nooraldin بازدید : 165 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Wimp Who Stole My Pants برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Wimp Who Stole My Pants برای کامپیوتر

 

بازی Wimp Who Stole My Pants یک بازی کم حجم ماجرایی و سرگرم کننده است  که چندی پیش برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است و به دلیل ساده بودن و کم حجم بودن بازی احتیاج به گرافیک بالایی برای اجرای بازی نخواهید داشت . در بازی Wimp Who Stole My Pants داستان موجودی با نام Wimp روایت میشود که به دنبال شلوارهای مختلف خود که دزدیده شده میگردد و طی مراحل متنوع و سرگرم کننده آنها را یکی پس از دیرگی به دست می آورد .

در بازی Wimp Who Stole My Pants طراحی محیط و مراحل به خوبی انجام شده و در بازی خبری از خشونت نخواهد بود و عنوانی مناسب برای سنین مختلف و به خصوص کودکان از این لحاظ به حساب می آید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و سرگرم کننده هستید فرصت دانلود بازی Wimp Who Stole My Pants را به صورت فشرده و با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 565 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 برای کامپیوتر

 

بازی Moorhuhn Kart 2 یک بازی کم حجم، ماشین سواری و خنده دار برای کامپیوتر می باشد.  بازی Moorhuhn Kart  از بازی های ماشین سواری کم حجم و کودکانه است که تاکنون ۳ نسخه از آن روانه بازار شده است . پس از موفقیتهای نسخه اول کمانی سازنده بازی مجاب به ساخت نسخه دوم آن با نام بازی Moorhuhn Kart 2 شد .

بازی Moorhuhn Kart 2 دارای پیست های متنوع برای مسابقه و ماشینهای مختلف است که میتوانید با استفاده از آنها با دیگر رقبا به مسابقه بپردازید . در بازی Moorhuhn Kart 2 کاراکترهای مختلف و با مزه ای گنجانده شده است که می توانید با خروس دیوانه با آنها به رقابت بپردازید .

از ویژگی های بازی Moorhuhn Kart 2 می توان به محیط کاملا سه بعدی با توجه به حجم کم بازی , ۷  راننده مختلف , ۴ حالت بازی مختلف و سلاح های متنوع برای استفاده در حین مسابقه اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای ماشین سواری هستید فرصت دانلود بازی Moorhuhn Kart 2 را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

nooraldin بازدید : 228 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Cubis Creatures 2013 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Cubis Creatures 2013 برای کامپیوتر

 

بازی Cubis Creatures یک بازی کم حجم فکری و سرگرم کننده جدید است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده است و در دسته بازی های match-3 قرار میگیرد . تفاوت اصلی بازی Cubis Creatures با دیگر بازیهای هم سبک خود سه بعدی بودن آن است که جذابیت بازی را بسیار بیشتر از عنوانهای هم سبک آن کرده است . در بازی Cubis Creatures شما با مکعب های رنگی روبرو خواهید شد که باید از جهات مختلف با آنها بازی کنید و آنها را هل دهید تا در محل درست قرار بگیرند .

 

بازی Cubis Creatures دارای ۱۲۰ مرحله مختلف و متنوع است که در ۶ محل متفاوت اتفاق می افتد و میتواند تا ساعتها بازی باز را سرگرم کند و با گیم پلی اعتیادآور خود به بازی های محبوب کم حجم تبدیل شود . اگر از علاقمندان به بازی های کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Cubis Creatures 2013 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 219 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر

 

 

دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر

 

Jigsaw Boom 3 یک بازی کم حجم و فکری جدید است که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی Jigsaw Boom 3 یک بازی در سبک پازل محسوب می شود که می تواند تا ساعت ها بازی باز را سرگرم نماید . در بازی Jigsaw Boom 3 میتوانید عکسهای دیجیتال مختلف را به پازلهای گوناگون تبدیل نمایید و با استفاده از موزیک آرامبخشی که در کنار پازلها قرار میگیرد به حل پازلهای گوناگون بازی بپردازید .

از ویژگیهای منحصر به فرد بازی Jigsaw Boom 3 میتوان به قابلیت انتخاب درجه سختی پازلها اشاره کرد ک همیتوانید متناسب با تواناییهای خود در حل پازل آن را زیاد یا کم کنید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و پازل هستید دانلود بازی کم حجم Jigsaw Boom 3 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود ندهید .

 

nooraldin بازدید : 324 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر

 

بازی Sparkle 2 یک بازی کم حجم و فکری جدید در سبک بازی Loxur می باشد که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است.  در بازی Sparkle 2 گرافیک و گیم پلی بازی پیشرفت نسبتا خوبی نسبت به نسخه قابل داشته و علاقمندان به این بازی را راضی نگه خواهد داشت . در بازی Sparkle 2 ردیفهای مختلفی از توپهای رنگی به سمت شما در حال حرکت هستند که باید سعی کنید با شلیک توپ همرنگ میان آنها , توپها را منفجر نمایید و اجازه ندهید بیش از حد به شما نزدیک شوند و شما را از رده خارج کنند .

با پیشروی در مراحل مختلف میتوانید به تقویت قوای خود بپردازید و تجهیزات مختلفی را برای سریع تر از بین بردن توپ ها تدارک ببینید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و سرگرم کننده هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Sparkle 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 177 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Tagimoto برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Tagimoto برای کامپیوتر

 

Tagimoto نام یکی از جدیدترین بازی های کم حجم و فکری است که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Trazzy Entertainment Ltd طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Tagimoto داستان یک باغ کوچک و یک باغبان پیر روایت می شود که علاقه زیادی به باغچه کوچک خود دارد و آنجا محل زندگی درختان و حیوانات مختلفی است که او از آنها مراقبت می کند. جانوران موزی مخصوصا موش ها نمی گزارند این باغ روی آرامش ببیند و اینجاست که بازی شروع میشود و شما باید جلوی تخریب باغ را توسط این جانوران بگیرید.

از ویژگیهای منحصر به فرد بازی کم حجم Tagimoto می توان به گرافیک جذاب و رنگ آمیزی بسیار خوب بازی اشاره کرد کخ این عنوان را از بازی های هم سبک خود متمایز میکند . بر خلاف بسیاری از بازیهای دیگر در Tagimoto خبری از خشونت و خونریزی نیست و همین باعث میشود Tagimoto  عنوانی مناسب برای کودکان به حساب بیاید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Tagimoto برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 277 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر

 

بازی Royal Gems یک بازی کم حجم و فکری جدید است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر روانه بازار شده و عنوانی اعتیاد آور برای علاقمندان به این سبک بازی ها محسوب می شود . در بازی Royal Gems که از مراحل مختلف و متنوعی تشکیل شده است باید با در کنار هم قرار دادن اشکال هندسی همرنگ در کنار هم آنها را نابود نمایید و درجه کریستال خود را برای رسیدن به مرحله بعد افزایش دهید .

با پیشروی در مراحل مختلف بازی Royal Gems امکان آپگرید کردن قابلیت های مختلف برای سریع تر کردن از بین بردن رنگها وجود دارد . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و فکری هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Royal Gems برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

nooraldin بازدید : 291 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر

 

بازی Toy Defense 2 یک بازی کم حجم و استراتژیک جدید در سبک Tower Defense است که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد باید سعی کنید با تدابیر جنگی مختلف و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن , جلوی آنها را از نفوذ در خاک خود بگیرید . با پیشروی در بازی Toy Defense 2 میتوانید برجهای محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید . می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر , مقاومت بیشتری از خود در مقابل آنها به خرج دهید و بازی را آسانتر نمایید .

بازی Toy Defense 2 در ۳ دنیای مختلف اتفاق می افتد و درجه سختی به دو قسمت عدی و سخت تقسیم میشود که نسبت به توانایی خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید . شما هم اگر علاقه مند بازی های کم حجم و استراتژیک هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Toy Defense 2 برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید .

nooraldin بازدید : 213 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی FTL Faster Than Light برای کامپیوتر

 

دانلود بازی FTL Faster Than Light برای کامپیوتر

 

بازی FTL Faster Than Light از جدیدترین بازی های شبیه سازی است که چندی پیش توسط کمپانی Independent برای کامپیوتر عرضه شده است . در بازی FTL Faster Than Light داستان فضاپیمایی با نام FTL روایت می شود که همانطور که از نام بازی پیداست از نور هم سریعتر حرکت میکند و شما به عنوان کاپیتان این فضاپیما وظیفه سازماندهی و سر و سامان بخشیدن به اوضاع آنرا بر عهده دارید .

ما این وظیفه کاپیتانی فقط در تیار اندازی به دشمنان و دور از تیررس بودن نیست و باید خدمه فضاپیما را به طور کامل سازماندهی نمایید و با تعمیر موتورهای خراب از متوقف شدن فضاپیما جلوگیری نمایید و تجهیزات دفاعی مناسب را برای نابودی و عقب راندن دشمن در اختیار داشته باشید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و فضایی هستید فرصت دانلود بازی FTL Faster Than Light برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 316 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 
 
nooraldin بازدید : 295 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Teddy Floppy Ear Kayaking برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Teddy Floppy Ear Kayaking برای کامپیوتر

 

بازی Teddy Floppy Ear Kayaking نام یک بازی کم حجم فکری و ماجرایی جدید که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر بازار شده است . در بازی Teddy Floppy Ear Kayaking بازیباز نقش خرسی با نام Teddy را بر عهده خواهد داشت که در طی سفری کوهستانی با عموی خود که یک نقاش است دیدار می کند و در طول مسیر با معماهای مختلفی روبرو می شود که باید آنها را حل کند و مرال و مناطق مختلف بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد .

در بازی Teddy Floppy Ear Kayaking هیچ اثری از خشونت و خونریزی همانند اکثر عنوانهای بازیهای کامپیوتری امروز دیده نمیشود و محیط بازی دارای رنگ آمیزی و طراحی بسیار جالبی است که بازی Teddy Floppy Ear Kayaking را به یکی از عنوانهای مناسب برای کودکان تبدیل می نماید . از ویژگیهای Teddy Floppy Ear Kayaking میتوان به طراحی جالب و رنگ آمیزی خوب بازی و همچنین نبودن خشونت در هیچ کدام از بخشهای بازی اشاره کرد . اگر از علاقمندان به بازیهای فکری و ماجرایی هستید فرصت دانلود بازی Teddy Floppy Ear Kayaking برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

nooraldin بازدید : 296 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Lumber Island برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Lumber Island برای کامپیوتر

 

بازی Lumber Island یک بازی کم حجم ، فکری و ترسناک جدید ۲۰۱۳ است که چندی پیش توسط کمپانی Dean Forge طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Lumber Island داستان فردی روایت می شود که بیهوش روی یک قایق ساکن افتاده و زمانی که چشمش را باز می کند خود را درون یک جزیره عجیب و غریب و سوت کور میابد که جزیره لامبر نام دارد . جزیره لامبر محیطی است که از درختهای بلند و جنگلی پهناور تشمیل شده که به خوبی توسط تیم گرافیکی بازی طراحی شده است .

این جزیره پر است از مکانهای مخفی و مخوف که راه نجات شما از این جزیره در آنها پنهان است و باید با یافتن سرنخهای مختلف خود را از این جزیره نجات دهید و به محل زندگی خود بازگردید . از ویژگیهای  بازی Lumber Island میتوان به طراحی خوب محیط و اتمسفر خوب جزیره اشاره کرد که حس ترس را به خوبی به بازیباز القا میکند . اگر از علاقمندان به بازی ترسناک و فکری هستید فرصت دانلود بازی Lumber Island را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 672 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر

 

بازی Aqua Park Tycoon یک بازی کم حجم و جدید است که چندی پیش در سبک شبیه سازی برای کامپیوتر روانه بازار شد . در بازی Aqua Park Tycoon آکواریومی در اختیار دارید که باید سعی کنید آنرا با انواع ماهیهای رنگارنگ و گوناگون پر کنید و آنرا به شکلی دلخواه و زیبا درآورید . در بازی Aqua Park Tycoon انواع و اقسام ماهی ها و موجودات دریایی مختلف وجود خواهند داشت که میتوانید توسط آنها یک آکواریم زیبا و رویایی برای خود رقم بزنید .هر چه در بازی بیشتر پیش میروید ماهیهای متنوع تری به بازی Aqua Park Tycoon اضافه می شوند که جذابیت بازی را اضافه می نماید .

هنگام شنای ماهی ها در آب می توانید با کلیک بر روی آنها , ماهی ها را در حبابی گیر بیندازید و از آکواریم خارج نمایید . بازی Aqua Park Tycoon دارای سه حالت گیم پلی مختلف است که از جذابترین آنها می توان به حالت آرامش بخش آکواریم اشاره کرد که میتوانید به تماشای حرکت ماهی ها بنشینید . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و سرگرم کننده هستید فرصت دانلود بازی کم حجم Aqua Park Tycoon برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 199 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Ku Shroud Of The Morrigan برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Ku Shroud Of The Morrigan برای کامپیوتر

 

بازی Ku Shroud Of The Morrigan یک بازی جدید و کم حجم است و می توان آنرا در ژانرهای اکشن , ماجراجویی و نقش آفرینی قرار داد که توسط کمپانی bitSmithGames طراحی و برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Ku Shroud Of The Morrigan  که با خلاقیت زیاد و طراحی هنری بسیار عالی خلق شده است داستان حماسه ای جالب روایت میشود که همانند آنرا در کتابها یافت خواهید کرد .

در بازی Ku Shroud Of The Morrigan  داستان قومی روایت میشود که وقتی بهار جوانی آن به پایان میرسد باید فردی از آنها روستا را برای همیشه ترک کند . او همراه شمشیری اسرار آمیز به همراه قدرتهایی قدیمی و پنهان پا به یکی سرزمین ناشناخته میگذارد و با خطرهای متفاوتی روبرو میشود که باید از آنها جان سالم به در ببرد . از ویژگیهای بازی Ku Shroud Of The Morrigan میتوان به تنوع دشمنهای موجود در بازی و حل معماهای گوناگون اشاره کرد که در سطوح مختلفی قرار دارند . اگر از علاقمندان به بازیهای کم حجم و اکشن هستید فرصت دانلود بازی Ku Shroud Of The Morrigan  را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

nooraldin بازدید : 227 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.2.0 برای PC


بازی Angry Birds Star Wars بالاخره نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Angry Birds Star Wars :

-      شامل ۱۰۰ مرحله فضایی
-     اضافه شدن ۲۰ مرحله جدید در نسخه ۱.۲.۰
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     دارای مراحل مخفی و اسلحه های جدید
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۸
و …

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چییه؟
    برای ظهور مولایمان چند صلوات میفرستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 723
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 543
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 1,045
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,081
  • بازدید ماه : 1,682
  • بازدید سال : 44,726
  • بازدید کلی : 540,382
  • تبلیغات
    میزبان مارکت